پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

به: شما
تاریخ : امروز
موضوع : خودت
عطف به : زندگی
من خدا هستم.
امروز من همه مشکلاتت را اداره می کنم .
لطفا به خاطر داشته باش که من به کمک تو نیاز ندارم.
اگر در زندگی وضعیتی برایت پیش آید که قادر به اداره کردن آن نیستی برای رفع کردن آن تلاش نکن .
آن را در صندوق ( چیزی برای خدا تا انجام دهد ) بگذار .
همه چیز انجام خواهد شد ولی در زمان مورد نظر من ، نه تو .
وقتی که مطلبی را در صندوق من گذاشتی ، همواره با اضطراب دنبال (پیگیری) نکن .
در عوض روی تمام چیزهای عالی و شگفت انگیزی که الان در زندگی ات وجود دارد تمرکز کن .
ناامید نشو ، توی دنیا مردمی هستند که رانندگی برای آنها یک امتیاز بزرگ است.
شاید یک روز بد در محل کارت داشته باشی : به مردی فکر کن که سال هاست بیکار است و شغلی ندارد

 

ممکنه غصه زودگذر بودن تعطیلات آخر هفته را بخوری : به زنی فکر کن که با تنگدستی وحشتناکی روزی دوازده ساعت ، هفت روزهفته را کار می کند تا فقط شکم فرزندانش را سیر کند.

وقتی که روابط تو رو به تیرگی و بدی می گذرد و دچار یاس می شوی : به انسانی فکر کن که هرگز طعم دوست داشتن و مورد محبت واقع شدن را نچشیده

 وقتی ماشینت خراب می شود و تو مجبوری برای یافتن کمک کیلومترها پیاده بروی : به معلولی فکر کن که دوست دارد یک بار فرصت راه رفتن داشته باشد.
ممکنه احساس بیهودگی کنی و فکر کنی که اصلا برای چی زندگی می کنی و بپرسی هدف من چیه ؟ شکر گذار باش . در اینجا کسانی هستند که عمرشان آن قدر کوتاه بوده که فرصت کافی برای زندگی کردن نداشتند،

وقتی متوجه موهات که تازه خاکستری شده در آینه می شی به بیمار سرطانی فکر کن که آرزو دارد کاش مویی داشت تا به آن رسیدگی کند....



 

 



نظرات شما عزیزان:

مجتبی بابایی
ساعت15:11---8 شهريور 1391
very good

مهرداد منصوری
ساعت10:49---7 شهريور 1391
عالی بود سرکار خانم.واقعا اگر ما در برابر مشکلات این نکته را در نظر داشته باشیم که مشکلات حاد تر و بدتری هم هست که میتونستیم به اونا دچار بشیم خیلی از غم و غصه هامون رو بی دلیل مبینیم. (من قبلا برای این پست زیباتون نظر داده بودم اما الان فهمیدم که گویا نظرم حذف شده به همین خاطر دوباره درمورد پستتون نظر دادم)
پاسخ:خواهش میکنم.آره منم متوجه شدم. من اون نظرتونو جواب دادم و تایید کردم و حتی واسه پستای دیگه هم نظر گذاشتم ولی الان هیچکدومشونو نیس. نمیدونم مشکل از لوکس بلاگه یا اینکه یکی از نویسنده ها حذفشون کرده.... ممنون از اینکه نظر گذاشتین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, توسط مهنازرستگار |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.